Yummy

No és divertit portar coses penjades al bolso?
A Japó, tothom portava cosetes penjades a les bosses i mòbils!
Jo ja fa temps que porto coses penjades al bolso, clauers, monederets, ninets...
Fa uns anys vaig descobrir una dissenyadora Heidy Kenney, que feina unes coses molt divertides!; a la seva pàgina trobareu de tot, peluixos de tots els colors, tamanys i mides!,
A mi el que més em va agradar va ser la seva col.lecció que fa juntament amb KidRobot, de tot de peces de menjar amb ulls i boca!, a més a més, ara fa poc en va treure la segona part que són tot d'objectes d'esmorzar, personalitzades!; jo fa temps que vull que em surti la tassa amb llet, pro no hi ha manera.
També va treure fa poc, una edició de donuts petits; són molt monos, jo quasi els tinc tots!
N'hi ha tot un món!; quin us quedarieu vosaltres?









Labels: ,